[ux_slider] [ux_image id=”10258″] [ux_image id=”10271″] [ux_image id=”10272″] [/ux_slider]

بهتراشان سپاهان

شرکت بهتراشان سپاهان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شیرآلات،اتصالات، لوله‌های پنج‌لایه و قطعات برنجی در سطح ایران و منطقه در گروهصنایع “بی‌ تی‌ اس” در حال فعالیت است.
محصولات بهتراشان سپاهان  محدوده وسیعی از نیازهای کاربران در صنعت ساختمان و تأسیسات را پوشش می‌دهد. این محصولات عبارتند از:
 – انواع شیرهای کلکتوری
 – اتصالات پرسی لوله‌های چندلایه
 – اتصالات کوپلی لوله‌های چندلایه
 – اتصالات و شیرآلات رادیاتوری
 – اتصالات لوله‌کشی گرمایش از کف
 – اتصالات توزیع آب آشامیدنی
 – اتصالات و شیرآلات خاص برنجی
– انواع لوله های پنج لایه و لوازم جانبی مربوطه
دانش فنی متخصصین شرکت بهتراشان سپاهان به همراه امکانات سخت‌افزاری گستردهو متنوعی چون ترانسفرماشین‌های تولیدی شرکت، انواع پرس‌های فورج، پرس‌هایآرایش، خطوط مونتاژ، سیستم اتوماتیک آبکاری و … ما را قادر ساخته استقطعات یاد شده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیتی بسیار بالا تولیدنماییم.
شرکت بهتراشان سپاهان با بهره‌مندی از آزمایشگاه‌های تخصصی خود، محصولاتتولیدی را همواره مورد تست و ارزیابی قرار داده تا بدین وسیله از انطباقکامل محصول تولیدی با استانداردهای ملی و بین‌المللی مطمئن گردد. این شرکتافتخار دارد که به عنوان اولین دارنده استاندارد ملی ایران در زمینهاتصالات لوله‌های پنج‌لایه شناخته شود.
تمامی این امکانات و فناوری‌ها برای تحقق شعار کیفیت میلیونی به خدمت درآمده تا این اطمینان خاطر را در مصرف‌کننده ایجاد کند که همواره با “بی‌تی‌ اس” می‌توانید کیفیت را در مقیاس میلیونی تجربه کنید.

Button Button
این مطلب چقدر برای شما مفید بود ؟